Allt

Igår hann jag med massor. Helt otroligt.
Pluggade, jobbade, träffade finaste David och träffade Hanna.

Jag tokpluggar inför provet, de andra ämnena får vänta.

Det känndes trist att komma till jobbet. Jag känner mig nertryckt. Tack och lov gör min brukare mig glad.
Vi åkte iväg till mötesplattsen som ligger i mitt område. Vi spelade bingo där, jag la 7:- och hon 1:-
Vi spelade alla brikor tillsammans, även om hon fuskade och jag fick försöka hinna med att stoppa henne.
Nåväl, det slutade med att vi vann 90:- att dela på.
Hon blev jätte glad. ^^

På väg från jobbet ringde David till min döende telefon.
Jag hoppade av bussen och hans mamma plockade upp mig.
Stackars sjuklingen orkar inte mycket, jag hoppas han tar det lugnt idag. Det var fint att träffa honom iallafall.
Jag fick låna hans laddare, messade Hanna som ringde.
Bio.
David orkade inte följa med.

Jag och Hannisen gick på twilight. Helt underbar film.
Tack Hanna för att du ville gå med mig. Jätte trevligt att träffa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback