fuck

Efter att jag träffat David i tisdags så sov jag riktigt gott.
Igår somnade jag inte alls, besvärande... hade prov idag. Trött som bara den. Det gick inget vidare.
Det gick... uselt om jag ska vara helt ärlig.

Tjafsade med en av lärarna i tisdags. Mår skit för det hon säger.
Jag måste välja skolan eller jobbet. Måste jag verkligen jobba? (Hur understår hon sig att ens ställa den frågan, har man jobb nu så ska man va jävligt rädd om det, fattar hon inte det??) Det är vad hon säger. Jag kämpar som en galning och hon hackar på mig.
Det jag gör, gör jag för mig och inte för henne.
Ringde till csn och frågade vad som skulle hända om jag hoppade av. Jag blir inte återbetalningskylldig, skönt det iaf.
Men det är bara ett halvår kvar tror jag. Det kan gå.

Jobbade igår. Var i skolan och jobbade idag.
Gick på bio. Mamma Mia. Mer om det sen, fy sjutton vad bra den filmen var. (fast det var abba)

Glo klart på 5ans film nu, sen somna.. förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback