Rolig frunkt.

På coop får man köpa 10 roliga frukter för 19.90. Om man handlar för minst 300:-
Jag missade självklart det finstilta.. men tjejen i kassan var as gullig mot mig. Om jag var lesbisk skulle jag be henne bli min fru. ^^ Jag fick billig frukt.
Det skulle ha blivit 169:- annars, men nu blev det som sagt bara 19.90. GLAD

Mango, physalis, pepino, kaktusfrukt, papaya, carambola,fikon, satsumas (fanns redan hemma) och drakfrukt.
Så nu blir det till att smaska frukt i några dagar. Fint.

Köpte brusisar som innehåller krom för några dagarsedan. Krom ska minska sötsuget, och hej hopp, det har hjälpt.
Sjukt. Skönt. Det kanske är placebo, men vem tusan bryr sig så länge det fungerar?
Nu ska jag bara hitta något som gör att man sover gott.

4 timmar i natt. Jag fattar inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, gumman. tack för de finfina julklapparna, du är ju som mig när det gäller att pyssla. härliga frukter, men det är alltid spännande att testa lite nya smaker. sköt om dig och ha det så bra,vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-12-30 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback