rör och knäck

Så var det gjort. Sista testet.
Två fyllda rör, jag mådde illa när jag gick. Och ja, det gör svinont. Och ja, jag tycker jävligt synd om mig själv.
Snart är allt avklarat, överstökat och jag kan förhoppningsvis lämna det bakom mig.
David kunde inte följa med, det känndes jätte trist. Han har stöttat så bra.
Söta Hanna smsade, gjorde mig lite gladare.


Kokade knäck igår.
Pratade med Fia i telefon samtidigt, blev för ivrig, hälde upp för tidigt.. stelnade inte.
Sablars. Smeten var väldigt god, men jaja.. shit hapens.
Får lov att göra om det imorgon. Ska till mina brukare också, ge dem julisar.
Jag gillar mina brukare.
Sen så måste jag starta med hem provet.
Jag låter wow ta aldeles för mycket plats hos mig just nu.

På lördag är det stallet som gäller  och på söndag är det adventfirande med David och hans familj..
Sen sandviken. (^^) yey

go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback