trött

Jag är trött.
Bröt ihop totalt, för saker jag inte trodde var så jobbiga.
Men det var skönt att få ur mig det.

Nästa vecka är det prov, stressen dödar mig och jag blir apatisk.
Dumt, allt hamnar på hög då.

Söta fina sjuka David, jag saknar dig.
Emma, lilla goa gumman, fan att det skulle hända en massa skit på din födelsedag.
Skönt att din kis hjälpte dig med Pelle och allt annat.
Stå på dig, du klarar det här.
Fia, inga dumma drömmar mer. Bra va. (Och du, jag är beroende av wow)
Älskar er alla tre.

Det är bara tisdag. Jag hade velat åka upp till sandviken på fredag och se när Jimmy spela.
Det blev för dyrt med biljetter fram och tillbaka.. så det får va. Men i jul kommer jag och David upp. ^^

Kommentarer
Postat av: fia

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

jag sa ju att du skulle bli det ! hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback