13 dagar kvar

Jag är trött.
Eller matt kanske är rätt ord...

Jag vill träffa David.
Jag vill baka klart pepparkakshusen med honom. Vill ha det bra.
Vill vara bra.

Men det blir jobb istället. Hela veckan ska fyllas med jobb. På fredag är det prat.
Jag vet inte alls hur det kommer att gå. Vad händer om jag gråter där? Kommer han må dåligt av det? Jag gråter alltid när jag är där. Men han tycks tro att det endast sker när jag är med honom.
Det är ju han som får mig att må bra... varför tror han inte på det?

Idag är det 13 dagar kvar tills jag får träffa minsta syster. 14 tills jag får träffa mellansyster.
Jag längtar efter dem.
Det ska bli så kul att få fira jul med dem igen.
Och att David ska vara med. Hela jag skuttar av glädje.
Jag har aldrig firat första julen ihop med någon. Vad nu det spelar för roll.. hm..
Nåväl, jag är super glad och förväntansfull inför den här julen.

Vad ska folk få i julklapp???

Snart är det Lucia också, jag sa till David att jag skulle vara hans Lucia... jag vet inte hur det blir nu.
Jag tror jag drar dit på morgonen. Ja.. fast jag har inget lucialinne.
Ingen krona och inget glitter.
Men lussekatter och pepparkakor ska jag väl kuna fixa. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback