19.90:-

Det regnar.
Eller det gjorde det när jag satt i rummet med fönster.
Nu sitter jag i klädkammaren. Mitt fina datarum.
Suck.
Jimmy har hjälpt mig att komma fram till att jag bor i en lagerlokal med jävligt snygga tapeter.
En stökig lagerlokal.

När jag åker upp ska jag se till att få den där dammsugaren pappa pratade om.

Jag hoppas att David fortfarande är med på att åka upp.
Antagligen inte. Han är nog inte intresserad av mig överhuvud taget längre.
Jag mår skit.


Letar självförtroende. Kan man köpa det? Vart?
Tror ni ICA har?
Självförtroende på ICA 19.90:- Det skule jag lungt slänga pengar på.

Folk tycks tro att det är så lätt.
-Men det är ju bara att skaffa självförtroende.
Jag ser som vanligt ut som ett frågetecken.
Jaha ja.
Då säger vi väl så, jag har skaffat självförtroende och inget i hela världen kan få ner mig igen.



J.A orkar du dra upp mig igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback