Aj lav David

Den där David.... jag är helt galet kär i honom.
Jag skulle aldrig kämpa med mig själv så här om det inte vore för honom.
Han får mig att vilja orka.

Jag har tyckt illa om mig själv så vansinnigt länge.
Jag har hatat två personer ordentligt. Pappa och mig själv.
Jag har slutat hata pappa, nu ska jag sluta hata mig själv... för mig själv och för David.

.I bakgrunden hör man Kent.


Det är helt klart upp till mig, vad vill jag. Fortsätta hata mig själv eller vara med David.
Jag vill helt klart vara med David. Jag mår så fantastiskt bra med honom.
Han får mig att le.
Men hur slutar man att hata sig själv?
Tänka bra om mig.. det går inte. Men.. jag ska.
Ingen mer "anti Paulina kampanj" som han kallar det för.

Vi pratade i över en timme.
Han fick mig att le, det var ett tag sedan jag hade lust med det.
Han fick mig att vilja kämpa ännu mer, inte ge upp.

Jag är glad att jag träffade honom. Jag önskar att jag mådde bättre, det skulle fungera då.


I kväll;

3 saker jag är tacksam för.
3 saker jag tycker om hos mig själv.

Och i morgon bitti ska det upprepas.
Så det så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback