En sån dära önskelista..

Jag har alltid svårt för önskelistor.
Jag vet inte, jag behöver inget... ingen behver ge mig något. Lite så är det nog.
Men okej. Nu har jag funderat färdigt.


Wii- dyrt, men säkerligen värt det. ^^
Singstar- det var roligt, släng med lite sprit så slipper jag skämmas
Hårfärg- Super duper blond, eller vitt.
Pressentkort-  på stadium, H&M, sf, bokia, gina trico, carlings
Pengar- så jag kan betala tillbaka skulder, har råd att vara kvar i stallet osv
Ridbyxor- snygga sådanna
Ridstövlar- jag har gigantiska vader så lycka till >_<




Nu var jag väl jätte duktig.
Nu ska jag sitta och knepa lite på designen på bloggen. Förvänta er ingenting.
Förresten, någon som orkar laga mat till mig nu, min mage är hungrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback