/(>.<)\

Stallet idag.
Jobba jobba.
Mådde så dåligt när jag skulle iväg, ville sjukanmäla mig.
Men jag ryckte upp mig någorlunda och var i stallet strax innan sex.
Jag borrade in mitt ansikte i Romandina. Hälsade på Patchanga.
De gör mig lite lugnare att vara kring dem.


Självklar glömde jag ta mitt dumma piller.
Nu rinner näsa och ögon för fullt.
Hela jag kliar. Trotts tvätt.


Jag undrar vad det är som händer.....


Tidigare idag var jag på lunch musik med en dam, jätte trevlig.
Bandet spelade en massa beatles låtar. Och lite annat från 50 och 60 talet.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Kolla min blogg för julklappstips!

Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst godis eller chips? :)

2007-12-05 @ 21:18:02
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback