happy happy

Trotts förkylnig mår jag bra.
Jag är glad.

Det känns konstigt.
Jag orkar inte oroa mig.
Har jag övedoserat mina älskade små piller?
.tittarefter.
nej.

Varför mår jag bra?
Jag har det bra med David, han får mig att le.
Jag ska snart få träffa mina systrar.
Lönebeskedet såg bättre ut än väntat.
Alfa hade ingen lust att jävlas med mig mera.
Vi får hjälp.
Jag orkar.
Jag har blivit erbjuden visning. (fy vad jag vill ha den där lägenheten, perfekt)


Endå... jag är rädd att allt beror på pillren, hur ska jag veta att det verkligen är jag som mår så här?
Men jag orkar inte oroa mig som sagt.
Det känns inte, jag känner bara glädje... och förkylning.

Jag tänker inte vänta på att något dåligt ska hända, jag tänker njuta i fulla drag av att må så här bra.
Jag tänker inte låta det dåliga förstöra mera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback