hur kunde hon göra så??

Jag har haft svårt att sova i flera nätter.
Igår lyckades jag äntligen somna.
Men strax innan ett så ringer Emma. Hon är helt hysterisk.
Fan.
Jag orkar inte fatta något. Jag är för trött, hon säger att hon ringt tidigare men inte fått något svar.
Hallå, jag kanske låg och sov.
Men nej då, hysteriska Emma måste ringa David mitt i natten och störa honom.
Jag blev vansinnig.
Hur fan kunde hon göra så?

Ja, ego tankar.. han kommer att tro att det var jag som bad henne ringa.
Fan.

Emma, bli inte så jävla hysterisk för allt. Jag kan ju inte berätta saker för dig om det ska bi såhär.
Jag tyckte att du hade skärpt till dig... men.. fan, jag litar ju på dig.
Sluta skrämma upp dig själv.
Och ring inte mitt i natten om du inte har problem själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback