lite till...

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust?
Kärlek

2. Hår eller ögon?
ögon

3. Katter eller hundar?
Hund

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
bästa vänner. nära.

5. Tv eller internet?
Internet

6. Coca-Cola eller Pepsi?
Coca Cola

7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
Romantisk utekväll med mys hemma

8. Pengar eller lycka?
pengar ger trygghet som ger lycka

9. Dag eller natt?
Natt

10. Msn eller mobil?
mobil



Tio "har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
jag tror ingen märkte något..

2. Brutit ett ben?
nej.. men benet i armen..

3. Gjort nåt du ångrar?
det finns endel grejjor.

4. Hoppat Bungee Jump?
om du betalar så gör jag det.

5. Ljugit för någon du tycker om?
Ja

6. Ätit en hel tårta?
En hel? Nej..

7. Gjort bort dig offentligt?
massor >_<

8. Vilja bli tsm med ditt ex igen?
det var då det. första riktiga kärleken.

9. Gråtit när ett husdjur dog?
alltid

10. Velat försvinna?
Ja



10 senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde?
till David

2. Telefonsamtalet du fick?
Emma demma doo

3. Personen du var med?
Jag lekte kontaktperson tidigare idag.

4. Roligaste grejen som hänt?
Jag är kär i David som gillar mig ^^

5. Personen du sms:ade?
Diana, tjejen som har lägenheten jag vill kolla på

6. Du kysste?
David

7. Du skrev till på myspace?
har nog ingen.

8. Du kommenterade?
Oh.. vet inte.

9. Du tillbringade natten med?
David

10. Du kramade?
David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback