Mera frågor

Hur svarar du i hemtelefonen?      jag har ingen.
Hur svarar du i mobiltelefonen?    aa hallå
Ringer det mycket till dig?               ibland
Ringer du mycket?                          det händer
Vem ringde du senast?                  Emma
Hur mycket pengar har du?            alldeles för lite.
Senast kramat och när?                  David, för ett tag sedan
Antal timmar sömn inatt?                i natt sov jag bra ^^
Sov du ensam?                                 ja 
Vem sov du hos senast?                 David
Vem sov hos dig senast?               Bra fråga.
Vem vet mest om dig?                     David//Magda
Vem vet du mest om?                      ?
Vad ser du fram emot?                   Julafton med Emma, Sofia och David.
Vad vill du ha just nu?                     Bra med David
Vem hånar du?                                  mig själv
Vem längtar du mest efter?           David
Vem vill du helst slippa?                 elaka människor
Vem stör du dig på?                        söliga människor på bussen när jag ska till jobbet.
Vem vill du sova bredvid inatt?      David
Vilken buss åker du oftast?           12, 18, 19, 92
Vilken årstid är det nu?                   något som borde vara vinter gissar jag.
Anser du dig själv snygg?               Haha... nej.
Har du varit kär?                               Ja, massor 
Är du kär nu?                                     Ja, massor
Är du en bra partner?                       kanske ibland?
Har någon varit otrogen mot dig?                                          ja
Har nån varit otrogen mot nån,med dig?                             nej
Har du varit otrogen?                                                               ja, fult gjort, men det var värt det.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?                       varken det ena eller det andra.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?  ja
Vad åt du senast?                                                                    vegg burgare med pommes. hemma gjord.
Är du polare med grannarna?                                               nej
Har du varit på ett party?                                                         ja 
Har du varit utomlands?                                                         ja, och jag åker gärna igen.
Var är dina syskon just nu?                                                   båda två är nog i Linköping nu...
Vilken tid gick du upp imorse?                                              klockan ringde tidigt, men jag sov vidare.
Vad gjorde du kl 2 inatt?                                                        jag sov nog.
Vad är det första du gör på morgonen?                              nu, tittar på julkalendern
Vad ska du göra efter det här?                                             glo på tv, Dexter snart ju. Eller, ska jag ringa David?




Hm... så nu vet ni liiite mer onödigt om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback