Stallet

Jag kunde inte motstå vackra Dina.

Kom till stallet två timmar för tidigt, tittade lite på lektionerna innan sedan gick jag in i stallet och pysslade med Romandina.
Hon är mysig.
Hon la sin mule mot mitt bröst och halv sov medans jag borstade hennes huvud.
Det var mysigt att ha henne så. Sen buffa hon lite och tryckte sin mule mot min mun.
Jag vet inte vad hon ville men jag tyckte att hon var helsöt.
Efter att ha pysslat med henne i en halvtimme var det äntligen dags för lektion.
Jag valde henne.
Massor med trav, jag gillar att hon är så vaken.   


Det är skönt att vara i stallet, hästarna lugnar mig, jag känner mig trygg.
På lektionerna tänker jag inte på något annat än hästarna och lektionen.
Det känns toppen.

Jag har nog gått och blitt en hästnörd. ^^

Det finns tåv tjejer jag pratar med lite mer i stallet.
Madde och Ulrika.
De skulle tävla i dresyr idag och i morgon. Idag hann jag inte med att se något, men i mon så kanske jag kan ta mig ut dit. Fast, mina piller är slut nu. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback