julstämning

Må hända att jag var sur i mitt förra inlägg.
. med all rätt .


Nu längtar jag mest efter David. Julstök och mys med honom.
Glad.
För julstämning
http://www.spraydio.com/jul/
Det har inte ens blitt december, men jag är helt lyrisk endå.

Funderar på att fixa busskortet så jag kan åka ner på stan och köpa pepparmyntsolja.

Fia ringde, vi pratade i över en timme. Mest om julen. Nu vet jag, nu är jag inspirerad. Jag vill ha den nu!
Funderade på om vi kanske skulle gå ut på kvällen.. får lov att prata med David om det. ^^



Det blir till att dricka julcider i år med, trotts att den inte smakar alltför gott..... men den glittrar ju så fint.                        

Det där är jullåten jag aldrig får ur skallen...
haha. "mer jul"
height="19" > ADOLPHSON OCH FALK lyrics
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback