tidelag

Det finns människor som är för tidelag.
Vinterbarnet hatar dem, bara så att ni vet.
Människor som har sex med djur, vare sig det gäller våldtäkt eller ej är VIDRIGA!
Man ställer frågan på helgon.net idag. Borde man förbjuda tidelag?

Sverige är ett pinsamt land. Fruktansvärt pinsamt som inte förbjudit denna hemskhet.
Någon sa " men om en kvinna ställer sig på alla fyra och en hund kommer och knullar henne är det hunden som blir våldtagen då?"
Kanske inte våldtagen, men uttnyttjad. För jag är ganska säker på att människan i fråga förstår vad som försegår.
Nej, jag säger inte att djur är korkade. Men jag tror männsikan kan styra lite mer än ett djur.


Ni som är för tidelag får gärna förklara för mig varför... jag förstår verkligen inte.
Jag hatar er bara. Ja jag HATAR dem som är för tidelag.
Och jag avskyr dem som inte bryr sig.
Äckel.




Jag är väldigt mycket emot att man utnyttjar djur som man gör. Det är avskyvärt och vidrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback