Tidsfördriv

 
1.
Vuxen eller inte?

[ ] Jag vet hur man brygger en kopp kaffe
[x] Jag kan tvätta min egna tvätt
[x] Jag kan laga mat till mig själv
[x] Jag gillar intressanta diskussioner
[ ] Jag tycker att politik är intressant
Total: 3

[x] Jag kommer till skolan/jobbet varje dag, så länge jag inte är sjuk
[ ] Jag har alltid en penna i fickan/väskan
[x] Jag har aldrig fått kvarsittning
[ ] Jag dricker kaffe minst en gång i veckan
Total: 2

[x] Jag vet hur man sköter diskmaskinen eller hur man diskar
[ ] Jag kan räkna till 10 på spanska
[ ] När jag säger att jag ska göra något så gör jag det
[ ] Mina föräldrar litar på mig
[x] Jag kan få vuxna att skratta utan att vara korkad
[x] Jag kommer ihåg att vattna mina växter
[x] Jag pluggar när jag måste
[ ] Jag är uppmärksam och koncentrerad i skolan
[x] Jag kommer ihåg att ge mina djur mat
Total: 5

[ ] Jag kan stava till "experience" utan att slå upp det
[x] Jag städar efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka kaffe
[x] Jag kan inte gå och handla utan att köpa något som jag inte behöver
[x] Jag förstår skämt första gången jag hör dem
[x] Jag kan skriva snabbt på tangentbordet
Total: 4

[x] Jag har insett att väderprognoserna ändras för varje timme
[x] Jag kan titta på någon som ser bra ut utan att tänka på sex
[x] Jag har insett att ingen tar dig på allvar innan du är över 25 år och har ett jobb
[x] Jag kan läsa en bok och faktiskt avsluta den
Total: 4

Räkna nu ihop alla dina X och se hur många år du egentligen är
totalt: 18

Jaha, där ser man. Hihi..
Tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta tvätta


2.
Svara på det här är ni snälla.

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
7. Beskriv mig med ett ord.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10.Va påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. tänker du sätta in denna i din bilddagbok och kolla vad jag tycker om dig?




Det var allt tok vinterbarnet kunde hitta på just nu.

Hon håller på att tvätta. Tristess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback