Åland i sommar?

Jag måste få saker och ting gjorda idag.
Planera jobb. (Det gick ju inte så bra igår eftersom jag fick kuta över hela stan för att hitta deras nya kontor.)
Planera aktiviteter som kontakt person.
Jag borde lämna in mina bilder så jag får vara med på utställningen.
Och jag måste fixa medicinen. (Lyckades hitta receptet igår iallafall.) Undrar vad den kostar.

Mitt hår börjar bli mindre tovigt. Jag gjorde ett tappert försök igår.
Men när jag stolt lät David känna så fastnade han direkt.
Nåväl, det är lite bättre än förut. Inga dreads iallafall.


David tyckte om att umgås med mina systrar på julen, och han sa att vi borde göra något i sommar med.
ÅLAND.
Han har aldrig varit där... jag ska banne mig få dit allihop.
Mysigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

palle !! klart att vi måste åka till åland i sommar, du,david,emma,håkan och jag :) det låter toppen skoj och absolut någonting som vi måste planera och utföra :D TOPPEN IDÈ!!!

2008-04-09 @ 13:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback