Dollfie

Jag vill börja pyssla med det här.
Om jag har fattat det rätt så kan man skapa sina egna dollfies.
Att man ska kunna köpa kropp, huvud. ögon, peuk osv.
Jag har redan skissat ihop sex dockor jag skulle vilja skapa.
Fy farao.
Medans jag sitter här kommer jag på en massa fler.
Fy vad kul det skulle va, och så skulle man kunna ha utställningar med dem. (^.^)

Jag vet inte riktigt vart man får tag på dessa dockor. Jag vill ju inte ha dem färdigmonterade, jag vill skapa egna. Okej, inte helt egna eftersom jag behver byggsattser, men endå.


Så, folk, om ni vet vart man hittar billiga byggsattser så kan ni väll höra av er?

Åh, jag kom på ännu fler, jag vill förverkliga mina favvo manga figurer också.

Fins det någon butik i sverige?
Är det inte dags att öppna en? Jag har fått för mig att intresset har ökat, annars hade jag nog inte hört talas om dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback