flum

Lasse Lindh.
Han räddar liv.
Musik räddar liv.
Bra musik räddar liv.

Igår lekte jag med plastfolie.
Tröttnade efter ett tag.


Idag jobbade jag.
Trotts hals. I mon tänker jag rida, hur sjuk jag än är.
Jag behöver stall och hästar nu.
Är otroligt negg.
Och jag saknar David.

J ska till London. Jag vill följa med.
Skulle vara skönt att komma iväg.

Klänningen.. den är dyr, jag har inte råd med den, men jag tänker köpa den iallafall. Kanske.
Mamma kan inte du bjussa på en tågbiljett? SMIL.

Osammanhängande och gnälligt.
Jag funderar på att sova istället.
Men jag vill yla med lite till. Lasse.
Han spelar på rock off i år. Jag tänker lura dit folk.
Johan vad säger du, ska du med? Åland är fint.

Jag måste hitta på något. Just nu har jag ingen lust med något.
psyk blev inställt sist, det kanske är det som känns?
Jag behöver en ny tid.

Vad händer mer då.. i den här hålan till stad.
Tja, jag känner mig ensam och övergiven. Men på måndag kanske Marie kommer förbi.
Det vore inte helt fel att luncha med henne.

Jag borde svara på vackra M´s brev, men jag är för hemsk och lat.
Jag läser istället. Böcker.
Just nu Vänninan av Denise Rudberg.

Nå väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback