Gubbjävlen i Torsåker

Gubbjävlen mördade henne.
Fan fan fan.
Jag ville att de skulle hitta henne i livet.

Svinet är från Torsåker. Det är ju nästan hemma.
Han har börjat snacka om saker han har gjort i Sandviken, det är hemma.
Jag hatar honom.
Jag vet inte vem han är, och egentligen borde jag inte avsky honom då.
Men jag hatar. för fullt.
Hur kunde han?

Jag vet vad han heter.
A.E
Jag ska hata honom i all framtid.
De kan sluta skriva 42 åringen nu, någon klantig (eller sur) journalist har avslöjat det.
Han borde inte ens vara värd att hata.

Vi började prata om hur han blivit som han blev.
I vanliga fall brukar jag kunna ha förståelse.
Jag orkar inte med det nu.
Hoppas han inser vad han gjort och att han straffar sig själv.

Skönt för de anhöriga i det 8år gamla mordet att de fått veta vem som gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback