pik

Jag är små trött.
Livet är smått kaotiskt. Det är sånt där jag inte orkar med.
Jag vill ha lungn. Med trevliga händelser.

Jag har bakat kakor.
Sega chokladsnitt, eftersom min mor aldrig kommer hit med några (PIK). (^.^)
De blev inte alls så goda som de ska vara. Jag gjorde hel fel.
Nåja, nu är det slut på mitt big pack kakao (som räddat mig ett flertal gånger) samt socker.
Nästa lön gäller det att fylla upp föråden igen.

David och jag var och lämnade tillbaka hans cykel på Jula.
Den krånglade från starten. Personalen på Jula är fruktansvärt trevliga, vilket är skönt.
Vi kilade över parkeringen till Biltema och köpte en cykel där.
Sen satt vi oss utanför och monterade ihop den.
Vi kan bli cykelmekaniker snart.


Jag skäms lite för att jag är så dålig på att svara.
Jag är glad att du läser min blogg vännen.


Min lilla lillasyster har en blogg.
www.Shakemyass.blogg.se  tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback