Ute ritt.


Jag tog mig till stallet.
Och tur var väl det. För i slutet av lektionen fick vi rida ut för första gången. ^^
Jag fick Claes, han är inte lika toppen som Dina men han är bra.

Blev lite halv putt när en karl valde Dina.
Eller, hans dotter valde Dina till honom, för att hon visste att jag ville ha henne. (Inte paranoja, hon sa det till mig.)
Nåväl.. det är bra för mig att prova nya hästar, och världen går ju inte under av att någon annan snor min häst.
Det låter som att det skulle vara dålig stämning i stallet, men det är det verkligen inte. Allt sker med ett leende på läpparna, klart jag skulle ha föridragit Dina, men jag kan ju pyssla med henne efteråt.

Jag tycker om alla i gruppen, utom en.
Och den damen tycks inte dyka upp alltför ofta. Jag vet att man inte ska hålla på och tycka illa om folk... men vad ska jag göra då.
Hon är allt annat än vad jag tycker är en bra person.
Det finns nog folk som gillar henne, och det får de göra.
Visar det sig att jag har fel åsikt om henne så har jag inte svårt för att ändra mig.
Jag vill inte gå runt och vara bitter på folk.

Snart ska jag iväg och jobba.
Det är lite grått ute idag, hoppas att jag klarar mig undan regnet, jag är fortfarande inte helt frisk.

Saknar David.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback