Utställningen

På måndag öppnas dörrarna till utställningen.
Jag vet inte hur det kommer att se ut, jag har ingen aning, men jag är nervös.
Brukar inte pyssla med akvareller.. förresten var det längesdan jag målade alls.
Men nu är det gjort.
I måndags lämnade jag in mina grejer och nu finns ingen återvändo.

Jag var hem till sjuklingen igår.
Jag vet inte om det var han eller natt kylan som gjorde att halsontet kom tillbaka.
Trist i vilket fall.
Det blir till att sitta hemma idag, medans solen lyser härligt utanför. (>_<)
Tur att jag har böcker. Fick två som Denise Rudberg skrivit av mamma för ett tag sedan.
Och så läser jag Din Häst - den kompletta handboken. Den är rätt intressant, faktiskt.
Och hos David ligger Fallhöjd av Nick Hornby.


I mon måste jag vara frisk för då bär det av till Åsby med en av mina brukare. Jag tror och hoppas att det kan bli en rolig grej.


Snart är det dags för lön. 10 dagar kvar tror jag.
Eller 11. Det är tur det, för jag är pank och matförrådet håller som sagt på att sina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback