Dress Your Family in Corduroy & Denim

Det var ett tag sedan jag läste den här boken nu..
Iallafall några veckorsedan.

Det var David som lånade ut den till mig, men bara ett dygn.
Jag fastnade i den på en gång, trötts att den var på det obegriliga språket, engelska.
Dagen efter lämnade jag motvilligt tillbaka boken till David, sedna sprang jag och köpte min egen.

Dress your family in corduroy & denim är skriven av David Sedaris.
Det är en sjukt rolig bok om hans uppväxt... humoristiska bitar ur livet.
Varje kapitel har en ny händelse man som läsare kan små le åt.

Vill man så kan man lägga ifrån sig boken, man måste inte läsa ut hela boken för att få det att gå ihop, bara varje kapitel.

D.S skriver på ett roligt sätt och jag är glad att David lånade mig boken, det var precis vad jag behövde då.
Sen att boken var på engelska och att jag lyckades ta mig igenom den och förstå, det gör bara saken ännu trevligare.
Haha.

Läs den om du vill få dig några härliga skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback