En sån där lista

VAD HETER DU?
Paulina

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Prickiga pyjamasbyxor. Rosa/vita/gröna/gula

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
P3 svea

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Mös med David

VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
jordgubbar

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
regn och svalt. underbart.

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
David

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Kroppsbyggnad

HUR MÅR DU IDAG?
Glad. Bra.

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Juice och te

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Drinkar.. alla drinkar.

FAVORITSPORT?
Hoppning. All ridsport.

HÅRFÄRG?
Blond.. med röda hårstrån.. eller nått

ÖGONFÄRG?
Grön med bruna fläckar

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Båda.

SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Emma 21 Sofia 19
(Är ni verkligen så gamla??)

FAVORITMÅNAD?
Augusti/September

SENASTE FILMEN DU SÅG?
Jadu.. ska man minnas det? Hm..
David och jag försökte kolla på be kind rewind igårkväll.. men den sög så vi stängde av.

FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag, rid dag.

FAVORITHOBBY?
Måla, pyssla, djur, musik.. rida.

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
bjuda ut hur? Ja, jag tror det.

FAVORITLÅT(ar)?
(0.o) Massor med låtar, i mängder. Kan inte ens välja grupp eller artist.

SOMMAR ELLER VINTER?
Varken eller. Somman är en varm pina.. iof kan man bada.
Vintern är en blöt och kall pina.
Höst ska det va, eller sen sommar.

KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar och Kyssar.

FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
David

CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad

HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
I en mini ett mad mina älskade råttor Youri och Fjalar.

HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Nalle.. typ

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Om jag odlar längre tunga så..

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Ja

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Just nu är jag nog det.. haha.

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback