fear and loathing in las vegas

Träffade sötaste David igår.
Han gör mig så glad. Fina fina David.

Han hade tipsat om en film med Depp tidigare, jag sa att jag antagligen inte skulle se den.
"Men gillar inte du honom?"
Jag svär för mig själv för att jag talat om för vackra D att jag tycker att Depp ser bra ut.
Det slutade med att vi tittade på fear and loathing in las vegas tillsammans. Jag kunde inte låta bli att fårga om han ville att jag skulle se den för att Depp såg ut som fan i den filmen. ^^

Filmen var helt sjuk.
Hade man visat den i skolan som anti drog film hade jag nog aldrig blivit sugen på att prova något.
När jag gick i gymnasiet så kom det dit anti drog folk.. de fick mig helt ärligt att vilja ta droger. Jag, fröken anti drog.
Den här filmen hade kunnat hjälpa bättre. Den var vidrig. Visserligen rolig, men vidrig.
Jag kände mig flummig, full, efter att ha sett den. Kan ha att göra med att jag var as trött också, vem vet.
Bra skådisar, äckliga roller.
Värd att se, men svår.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback