Happy

Haft det super bra med David.
Jag är så himmla glad. Jag älskar honom.. men jag vågar inte ens viska det till honom.
Hm.. vackra fina underbara David.

Vi var ut och åt med hans föräldrar igår. Super gott, men både jag och D fick väl lite väl stora portioner..
åt så att man sprack. Nästan iaf.

Han säger så fina saker till mig. Om mig.
Jag kan inte fatta det, men jag har slutat misstänka att han ljuger för mig.
Han gör mig lyckligast i världen.

Hemma nu, för att jag ska iväg och jobba strax. Mardröms passet. Fuck.
Han stöttar mig, fina D, men det är jobbigt endå.

Jag vill ta de där sabla testerna nu.. (när i september???) .. jag vill kunna busa mer.

Stall i mon.          Ah!


Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart ska du ta åt dig av det fina han säger till dig! Upp med näsan och var stolt, du är allt det fina han säger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback