Nu är det jul igen

Nu är det jul igen.. eller ja, nästan. Det har blivit alldeles för mörkt på kvällarna.
Det dröjer inte länge tills frosten dyker upp och löven byter färg.
Jag älskar visserligen hösten, men jag gillar att bada. Det kan man inte göra på hösten, inte om man är jag iallafall.

Till julen ska jag upp till sandviken.
Det blir jul hos syster igen, det känns toppen.
Det blev så lyckat förra året... så himla mysigt, och det var kul att David följde med.
Jag hoppas att han kanske vill fira jul med mig i år igen. Vi får se.
Mamma, Håkan och vovvarna kommer att komma till Sofia i år. Det ska bli jätte kul.
Vet inte hur min allergi ska fungera med det men.. Emmas är värre och om David följer med så får han också problem..
Men hunadarna är goa. Och det ska bli så kul, jag ser verkligen fram emot julen.

Snart är det dags att börja rida igen. 20 dagar kvar..
Sprang på en tjej från stallet idag. Hon är nog runt 10. Jag brukar titta på hennes lektion och hon brukar prata lite med mig. Det var så kul att hon vände sig om och sa hej..
Jag gissar att hon också saknar hästarna. Man blir lixom alldeles till sig när man ser någon från stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback