skottlossning

Det kanske var bra att jag inte gick ut igår.
Tydligen var det någon som skjöt mot någon annan här i områdets centrum.
Jag bor i områdets centrum.
Pang pang.
Läskigt.
Jag sitter i min skrubb och märker ingenting.

Gick över till Micke senare, vi tittade på film. I am legend.
Den var läskig. Hua. Men Sam, hunden, var jätte söt.
Will Smith hade huvudrollen. Ett läskigt virus hade smittat människor så de hade blitt till några aggresiva zombies.
Will försökte hitta botemedlet..
Kanske inte filmen för mig, jag avskyr läskigheter. Och jag avskyr djurförsök samt jakt.. så.. ja.
Kul att ha sett den iallafall.

Det var kul att träffa Micke och prata lite med honom.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men för fan Palle, dags att flytta ner hit!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback