Tre. Ny mobil.

Jag fick äntligen Dina. ÄNTLIGEN!
Min lilla poppis.

En ny häst i stallet också.. eller en unghäst som blitt ridskole häst.. men vi får inte välja honom än.
De som ridit längre får lyxen. Prancer.
Min favvo av unghästarna.. roligt att han blev kvar.
Han var mysig i spiltan idag.

Vaknade hos vackraste David. Cyklade hem tidigt för att få i mig medicinen
.

Nu sitter jag och saknar honom så jag går sönder.

I förrgår lurade tre människorna på oss en mobil.
När jag gick förbi där tänkte jag att jag har redan en bra tre mobil så mig kan de inte packa på något.
Men han var bra, försäljaren. Han drog upp en vansinnigt ful snygg mobil, rosa och guld.
David hade tyckt den var asful och undrat vem som kunde vara så knäpp att de skulle gilla den. Så tittade han på mig och såg hur jag lös.
Vi gick därifrån, men vände.
Skulle bara kolla priset. Blev kvar. Det slutade med att David tog den, sen bytte vi telefoner med varandra.
Tihi... roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback