Vill du bli medlem

Amnesty ringde.
Ljudet var lågt och killen som hette Magnus babblade på.
Och babblade, och babblade.
Jag fick in några mhm.. och tillsist, när han ville att jag skulle börja betala pengar sa jag att jag redann stöttar djurens rätt och att jag helt ärligt bryr mig mer om djur än om människor.
Det är sant.. jag gör det. Människor skadar andra människor och djur, det är människorna som är dumma.
Inte alla människor då..


Psyk idag. Jag mådde så bra så jag hade ingen lust att gå dit. Väl där tog vi tag i problemen, jag kände mig helt slut när jag gick därifrån.. men nu är det på gång. Jag har börjat tro på förbättring.

Söta David nollas på MDH.
Jag tycker synd om honom. Han ringde och ville träffa mig. Jag blev så glad.
Han sa att han vill träffa mig mer ikväll... undrar om jag hinner handla lite först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback