Potatisplättar

Pratade med mamma igår. Hon skulle göra potatisplättar.
Min mage gråter högt.
Jag vill också ha.
Men när jag letar efte rrecept hittar jag bara på raggmunkar och potatispäcel (det var sånt man fick i skolan när det var blodpudding).
Jag kan inte hitta receptet som man gör av potatismos, som mamma.
Fy tusan det är ju så sabla gott.

Mormorslimpor och knuts limpor saknas också.
Jag kommer att svälta ihjäl.

Kom ner och hälsa på nu då, jag har bott här så länge, men inga besök.
(>_<)-   PIK




Kommentarer
Postat av: elaine

ha en bra dag! :)

Postat av: mamma

gumman då, nästa gång som jag vet att du kommer "hem" så ska jag baka knuts limpor och mormorslimpor,kolasnitt och chokladsnitt åt dig, kan oxå fixa ihop lite potatisplättar åt dig. det är synd att du bor så långt bort. sköt om dig och ha det så bra. puss och kram älskar dig hejdå

2008-02-19 @ 09:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback