Luspank -säljer mig själv

Jag hatar den här kännslan.
Jag avskyr den här situationen.
Jag har inte ett ruttet öre och räkningarna börjar rulla in.
Jag hade lagt undan pengar till stallet, men eftersom jag lever måste jag ha mat så pengarna har smugit iväg till det.
Jag mår skit över det här.
Januari lönen kommer att vara usel, mina brukare behövde mig inte så mycket i december.
Jag vill kräkas när jag tänker på det.

Lönen kommer att ligga på ungefär 3500

Räkningar:                             telefon      300
                                                  hyra        2500

                                                  stall        1860

                                       med.avgift          250

                                                      el          500
äckliga alfa (som bara tar betalt)         400

                                                                  5810   ( - 2310)

så.. hur ska min lön på 3500 räcka?
Bra fråga. Kan du trolla så hjälp mig är du snäll.
Och sen ska man leva i februari också.
fy fan.

Jag funderar på att sälja mig.
Jag gör vad fan du vill, från 100:-/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback