Nya grannar?

Om några timmar tar lördagen slut.
Jag är trött, vet inte om jag är sjuk. Känner mig bara hängig.

Stallet idag. Dina, som vanligt.
Men jag gillar henne bäst. Hon är mysig.


Jag är jätte nervös för räkningarna och lönen.
Mår illa.

Igår var det länsdans. Inge vidare. Men det är kul att träffa andra brukare som jag jobbar med i vanliga fall.
Dessutom så får jag träffa arbetskamrater.
Det händer inte alltför ofta, men det stör inte mig, jag gillar att jobba ensam.


De senaste nätterna har jag sovit uselt, jag går och lägger mig alldeles för sent och på morro så börjar grannarna att härja.
De har aldrig stört mig förr.. har jag fått nya?
Natten till fredag var jävligast. La mig vid två, runt fem vaknade jag av att någon sprang i trappen. Upp och ner..
suck.



Jag är uttråkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback