sms

Jag fick en massa sms inatt.
Jag svarade medans jag sov.
Varför skickar folk mess mitt i natten. Mellan söndag och måndag?

Vissa mess gjorde mig glada. Andra förstod jag inte alls och vissa gjorde mig besvärad.
Jag somnade om, vaknade.. läste igen.
Jag hoppas att vissa var mardrömmar, men messen finns kvar på telefonen.
Ringde för att förstå.
Knivhugg i magen.


Det är dags för jobb.

I morgon blir jag ett år äldre, det är inget jag ser fram emot. Jag vill var 14 igen.
Utan den där bo hemma biten.




Pappa och Titti var här igår, det var trevligt.
De sa att de gillade kladdisen. Jag vet inte om det är sant.
Men de får skylla sig själva om de ljuger om sådant.












David är långt borta nu.
                             Saknad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback