Trillitrall

Nightwish i bakgrunden.

Jag är trött. Men kan inte sova.
Humöret sjönk drastiskt några timmar efter stallet.
Oron växte till sig igen.
Du har rätt Johan, han påverkar.
Jag kan inte må bra när han mår dåligt.

Igår var det iallafall en bra dag.
Trevlig kväll och allt.
Med god mat. David och jag är bäst på att laga mat.
Mumma.


Imorgon kommer pappa och Titti förbi.
Lite födelsedag i förväg.
Jag borde ha städat... .Paulinatittaruturskrubben.
suck.
Jag har iallafall bakat kladdkaka, så att jag har något att bjuda på.
(och för att jag var så äckligt godissugen)


Jag tror att allergin har blivit värre. Det är inte kul alls. Jag kommer fortsätta rida hur det än är.
Det är sabla roligt. Och Dina är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback