Bad nr II

Melody Club på p3svea.  \(^.^)/

David ringde tidigt.
Jag hade ganska precis lyckats somna om.. men man ska ju gå upp någon gång.
Och att prata med honom det första jag gör är ju inte fel. Tihi.
Piggnade till ganska kvickt, duschade och cyklade hem till honom

Vi beslöt oss för att cykla ut till vårt badställa och bada.
Det var super skönt i vattnet. Söta D tog god tid på sig att komma i och jag fick vackert vänta där bland de läskiga människoätande fiskarna.
Jag älskar det klara vattnet där, man kan se bottnen. Och alla läskiga fiskar. Det var häftigt att se dem.
Hade varit kul att ta kort. Inte bara på fisken utan även på det underbara sällskapet.

Jag är så kär i honom. Och livrädd. Det kommer att göra så ont igen.
Men, om vi är försiktiga kanske det kan gå bra?
Jag hoppas och vill det.

Vi låg nog i solen lite för länge, David var smart nog att smörja in sig.
Jag snodde bara lite kräm till axlarna, det är vanligtvis dem jag bränner.
Men nu på kvällen när jag kom hem såg jag att låren, magen och halsen blivit röd. Haha.. röd i ansiktet också, så nu kan ni inte se när jag är generad.
Jag vet inte om jag gillar att få mänsklig hudfärg.. på sommaren vil jag ha det så att jag ska passa in när jag badar eller har kjol.
Men David har fått mig på andra tankar.. han säger att han gillar min bleka hy.
Sen mobbar han mig lite..

Vi åt gott idag med. Vi är världens bästa team.
Vi lagar så god mat. Eller han lagar och jag lägger mig i. Han säger att jag har hjälpt till.. jag vet inte jag.

Det är otroligt hur pass mycketr jag kan trivas med en person.
Han gör mig så lycklig. Jag hoppas att han förstår det. Vackra underbara David.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback