Det levande slottet

Såg precis "det levande slottet". 
Orginal tittel "Hauru no ugoku shiro"
Från 2004.

Det var en helt underbar film.
Jag blev helt kär i den.

Har haft den hemma på dvd i säkert ett år, eller mer.. men det har aldrig blitt av att se den, men eftersom det var tjaffs på tv så tittade jag på den.

Hur har jag kunna låta den ligga? Jag älskar anime/manga.

Såg den japanska verisionen med svensk text. Det blir bättre stämning så.

Filmen inehöll allt som jag gillar.
Spänning, action, komedi, romantik. Och en massa konstigheter.
Den är helt klart värd att se.
Mina kära systrar är säkert tveksamma, de har inte lika bra smak som mig (^.^)... men jag tycker att de också ska se den.

På IMDB.com har den fått bra betyg.


Jag tycker om filmer som ger mig den här härliga kännslan efteråt.
Det känns som att vara kär. Man är glad, lycklig.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback