Första doppet

Jobbade idag.
Var ute hela tiden, skönt. Även fast stan kryllar av en massa ÄCKLIGA raggare.
Uh, jag hoppas att det bara är den här hemska helgen de är här.

Nåväl, vi tog elba båten runt på mälaren. Min brukare blev så glad så hon började gråta av skratt.
Jag blir så orolig när hon gör så.. tills hon flämtar fram mellan skratten hur kul det är. Hur glad hon blir.
Det känns bra att göra någon annan glad.

När färdtjänsten hämtat henne sprang jag och köpte en ny biljett.
Hoppade på båten och åkte ut till östra holmen.
Där fick jag äntligen ta årets första dopp..

Egentligen var det meningen att jag och Ingemar skulle ha åkt ut dit tillsammans, men jag hade ingen lust att träffa någon alls.
Känns dumt att säga det, men så är det. Iblan orkar jag inte träffa folk.




Det blir inget rock off för min del.
Ingemar erbjöd sig visserligen att följa med, men jag har inte råd.
Sug.
Ville verkligen se Lasse Lindh.
Får vänta tills han dyker upp här istället.
Men pappa har skickat fribiljett med eckerö så den svängen kommer jag att ta iallafall.
Får se om jag gör det själv, vore skönt.
Det är ju bara fram och tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback