Hancock

Ella kunde som sagt inte komma igår, men jag umgicks med David hela dagen.
På kvällen var det bio med Irf och två av hans kompisar som gällde.
Hancock.


Jag gillade filmen. Det var inte världens bästa, eller ens i närheten av det.. men den var så rolig.

Will Smith är en snubbe med övernaturliga krafter.
Men han är väl inte så där världsbäst på att använda dem.. han orsakar mer skada när han försöker hjälpa till.

Han räddar livet på en kille som bestämmer sig för att hjälpa honom förbättra sin image.
Däribland får Hancock denna snygga(??) dräkt -->
Haha..

Filmen har en del roliga komentarer, och jag hade kul nästan hela tiden. Man försökte väl få in lite handling också.. som varför Hancock är som han är osv.


Vill man få sig några skratt så ska man nog se den här filmen.












Kommentarer
Postat av: Emma

Håller helt med om att det är en rolig film! Var längesen jag skratta på bio, men den här filmen gjorde det möjligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback