Hejdå allergin?

Jag ringde familjeläkarna och frågade hur man skulle göra för att få vaccinet.
Damen som svarade sa inte samma sak som det står på sjukhusets hemsida.. så ja vet inte hur mycket jag kan lita på henne.
Jag tjatade lite och tillsist lät hon mig få en tid hos min läkare.
Men eftersom Barbara, min läkare, har semester så får jag vackert vänta tills i augusti.
Men det är helt okej, jag har iallafall tagit tag i det nu.
Och det verkar inte kosta så vansinnigt mycket heller. Jag hoppas jag får göra det här.
Fy vad underbart att slippa vara allergisk mot alla små älsklingar.
Och mot hästarna! Fatta om jag kommer kunna vara i stallet utan att må dåligt efteråt.
Hoppas hoppas.

Hungrig..och trött så jag mår illa.
Men jag får skylla mig själv.. och jag får skylla på Ingemar också. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback