Hur gick det sen?

Han hörde av sig senast i Bålstad.
Jag tänkte att det skulle nog ta ytterligare två-tre timmar.. men det dröjde.
Oron växte. Inget svar.
Nyheterna, har det hänt honom något?
Snälla nej.
Tänkte att han och Svante kanske gick ut och roade sig.
Lugn.
Ringde honom nyss. Han kom inte fram förens nu. Söta underbara David.
Älskling. För det första blev jag så glad för att han svarade och att han klarat sig... sen tyckte jag synd om honom.
Men nu har han gjort det, han har cyklat till Svante. Fina galna David.
Jag ville prata mer med honom men mobil till mobil är dyrt.. och förresten tror jag att han måste vila lite nu.
Vi kan prata i mon.
"underbara Paulina, vad skönt det är att höra din röst"
Jag kommer sova gott i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback