Inte så hollywood.

Jag är trött, men kan inte sova.
Jag sover dåligt igen. David är den som får mig att sova gott om nätterna. Det är så det verkar iallafall.
Undrar när jag får träffa honom igen. Saknar.

Jag har lite nya filmer jag kan titta på. En med min favvo tjej Audrey Tautou.
Hon är så vansinigt söt. Om jag fick byta utseende så skulle det bli till hennes. 
Hon spelade Amelie i Amelie från Montmartre, en utav mina absoluta favorit filmer. Hon var med i nån amerikansk film också.. men jag gillar henne i de franska filmerna mycket bättre.

Av någon underlig anledning älskar jag fransk film.
Inte så hollywood kanske..
Fransk komedi och drama... ja så.
Underliga filmer som får mig att le. Som får mig att må bra.

Jag vet inte om jag vill åka och bada... tråkigt utan David.
Fast, det skulle kunna vara riktigt skönt, bara jag smörjer in mig så jag slipper bli bränd..  undrar om elba färjan går ut till östra holmen idag. Kan vara värt att kolla upp.

Frukost nu kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback