min gråa sommar

Idag får inte Paulina någon David.
Suck.. det är lite små trist.. nåja. Hoppas att han har kul iallafall.
Jag behöver nog vara lite ifred också..

Var iväg till kuratorn och pratade av mig, hon kom med bra förslag som jag ska prova.
Känns bra. Lite trist att det var sista gången med henne, nästa gång blir det psyk igen.

Det är vidrigt varmt ute idag. Jag funderar på att hålla mig inne resten av dagen, jag mår dåligt i den här sabla värmen.
Mina systrar verkar dock ganska nöjda med den, knäppisarna.

Lånade lite böcker och filmer på bibblan, planerar några inne dagar.
Vart tog min fina gråa sommar vägen? Den med lagomt varma dagar... ja jag klagar. Jag har fått färg. >_<

Vad ska jag göra.. människan i mig säger att det är bra att vara ute.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hörrudu!! Nu när äntligen solen kikar fram får vi inte klaga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback