Nyblivna föräldrar

Jag vaknade tidigt idag.
Inget på tv.
Ska jobba senare.

Jag saknar David. Det har gått en dag och jag saknar honom.
Någon borde ge mig en medalj för fånighet.

Såg att Lowe har fått en dotter. Tusan vad kul, och hon snodde namnet jag vill att min tjej (om jag får någon) ska heta.. Älva. Fast Lowe stavar med E. Elva.
Grattis!
Och Jonas har blivit pappa. Till en liten Gabriel. (Åter igen ett namn jag ville ha eller Samuel haha..)
Grattis till er med.

Det känns som att alla får barn nu.
Och jag blir lite avis.
Men.. jag väntar. Tålmodigt, på den dagen som aldrig kommer att komma, den dagen David säger att han vill ha barn med mig. Haha..
Okej, jag kanske fortfarande sitter och sover.. klaga inte.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback