Tröst äta

De var de sämst spenderade 300:- någonsin.
Tjoff sa det, och för vad. Inget. Vi pratade lite, typ 10 minuter sen var jag klar.
Vilket i oför sig var en lättnad.
Hon erbjöd sig att boka en tid på nedre våningen, men jag tackade nej. Ska dit nästa vecka.

När jag kom hem höll jag på att kliva sönder ett litet paket från diskschop.
Äntligen har den kommit. Den bästa filmen i världen. Science of sleep.
Ska nog glo på den.. och mumsa chokladen som gulliga Ingemar kom förbi med igårkväll.
Finnarna som jag äntligen blitt av med efter alla m&m kommer att komma tillbaka nu.
Men det är det värt. 
Tröst äta. 

David, jag vill baka pizza med dig.
Vi gör ju världens godaste pizza (okej, du gör och jag hjälper till om jag kan ^.^).

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback