( x .o) jag kan laga mat

Jag vet inte varför det känns så jobbigt just nu.
Det högg tag i mig. Allt.

Det är bra att jag har saker att se fram emot. Men det verkar ta tid... inte tisdag änn. >_<
I mon ska jag jobba. Hoppas det är lite svalare ute då. Jag är så fruktansvärt trött på den här värmen.

På tisdag ska jag ha kul. Tillsammans med David, och det verkar som att vi kommer att få sova hos Svante.
Snällt av honom. Biljetterna är fixade.. det är bara att vääännnntaaaa.

Jag gjorde as goda biffar idag. Kikärter och kidneybönor ihopmosade med lök och lite annat.
David har fått mig att tycka att det är kul att laga mat, och jag vågar prova saker nu.. mest för att han och jag ska kunna laga ny mat tillsamans. Det är kul att va i köket med honom.
Tyvärr var den färdiga bönsalsan från googreen inte så där jätte god. Bra att veta till nästa gång.
Kom dem David så du får smaka på mina läskiga biffar ( x .o)

Fyllde badkaret med kallvatten. Så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback