dravel

(Jag saknar honom.
Jag får inte göra det.
Jag mår bara dåligt av det.

Igår på jobbet frågade Jenny om hur det var.
Jag började böla.
Jag vill inte göra så.
Måste styra upp mig själv. Ta hand om mig.)

Skulle ha jobbat idag med, men det blev inte alls som planerat. Istället sitter jag här och tjurar.
Hon sa att hon vill ha kvar mig, men jag är tveksam.

Åker nog till stallet lite senare, det borde vara handikapp ridning ikväll.
Då kanske Ulrika är där, vore kul om hennes pappa också kunde komma på lördag.
Han var så modig som började rida, och det gick riktigt bra för honom.
Sen hade han tydligen ridit igen med en grupp som är långt bättre än oss... de hade hoppat och han ramlade av och bröt armen.
Det vore så kul om alla kunde förlja med.
Det kommer att bli tomt i sommar utan stallet. Alla ridläger är uppbokade, så jag får vackert vänta till i mitten på augusti.

Imorgon ska jag iväg till Ella.
Ska bli kul att se hur hon har det. Jag är så glad att vi hittat varandra igen.



Youri pisspotta har bitit mig i figret.
Och han har bitit lilla Fjalar massor.
Dumma råtta.
Han som hade blitt så kelig av sig. Han ville vist inte ha något sällskap...
(>_<)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback